7 Nisan 2009 Salı

Sıralama ve ıvır zıvır

Eveeeeet. Dün açtığım yeni blog şuan 13. sırada ve index'ini(dün aldıydı :P), infosunu pılısını pırtısını toplamış durumda. :)
Blog'u açtıktan sonra dekan domainlerde zorunlu olarak geçmesi gereken kelimelerin zorunluluğunu yeni domainler ve bloglar için kaldırdı ama iş işten geçti, neyse sağlık olsun.
Şu an sıralamada eski sitelerin açtığı konularda var ama önemi yok çünkü, bizi ilgilendirmiyo. :D
Şuan lida diyet zayıflama r10seoogle yarışması sıralamasında birinci sırada: lidaal.blogcu.com,
ikinci sırada: x-paylasim.com/lidaal/lida-diyet-zayiflama-r10seoogle,
üçüncü sırada: lidaal1.blogcu.com ve 13. sırada ben varım. :)
lida diyet zayıflama r10seoogle
Resim çok net çıkmış, fotoşop bile bu kadar net yapamazdı. :) Paint sağolsun.
Neyse konumuza dönelim.
Yarışma durumucu 7/24/365 canlı izlemek için burdan yakın.
Yarışmanın ödülleride şöyle oluyo;
  1. 2000 TL
  2. 1000 TL
  3. 750 TL
  4. 500 TL
  5. 250 TL
  6. 100 TL
  7. 100 TL
  8. 100 TL
  9. 100 TL
  10. 100 TL
2000 Tl deli para çok şey eder. Yarışma bitmesine 139 gün var ama şimdiden hayallerimi kurmaya başladım. Kazanırsam, tatil'e gideceğim, ev ve araba alacağım. Kalanınıda faize yatıracağım. Hayali bile güzel.
Burdan r10 gececilere, köydeki dayıma, ebeme, dedeme tüm sülaleye selam yolluyorum. Ayrıca, blogger ile bize bu imkanı veren google amcaya teşekkür ediyorum ve son olarak, lida diyet zayıflama r10seoogle yarışmacılarana başarılar diliyerek noktayı koyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder